Gråa dagar skyndar aldrig på

Som Lars Winnerbäck skulle sagt. Idag är en sån där riktigt grå och tråkig dag. Jag har ingen lust att göra något vettigt. Jag är toksugen på att brodera (och det påminner mig om att jag ska lägga upp bilder på mitt vargbroderi och på mammas duk här) och spela datorspel, men jag borde plugga latin. Suck. Jag måste stryka tvätt också, och gå till biblioteket, men jag har ingen lust med det heller, för det är så grått ute. Dessutom har jag insett att jag behöver nya byxor. De jag har är aningen sönder eller för små.

Usch, idag är jag riktigt oinspirerad. Hur ska jag vända det här? Med att laga middag, till att börja med. Eller middag och middag. Det är ju middagstid, men jag tänker koka nudlar. Det är lagom jobbigt. Sen ska jag äta nudlar och titta på Alla älskar Raymond på DVD. Sen ska jag sätta mig med latinuppgifterna, vilket jag egentligen tycker är ganska roligt, och så ska jag elda lite apelsinolja i min oljebrännare, för det piggar upp när det är såhär tråkigt väder ute. Sen ska jag ta och skriva på min bok, för det är det enda jag faktiskt känner att jag har lust att göra idag, förutom att brodera. Japp, det är en bra plan, så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Har en träningscykel hemma :)



Okej, det låter ändå som att du kommer att få en helt okej helg tycker jag :D

2011-04-06 @ 17:11:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

men orättvist!! jag har bara lyckas hitta den till playstation :S men vill ha det till xbox eller ds.. vet inte ens om det finns till ds :S ^^ men xbox finns det iaf!! :) ne håller med, gillar man det så gillar man det :D

2011-04-06 @ 17:22:03
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Ja, min inpiration är oxå någon annanstans just nu. Jag letar , åletar efter den...



Angående Cancerfonden... Underbart att du vill skänka en gåva. Det kan ta väldigt lång tid innan sidan öppnar sig. Först blir det en pekhand...länge... men till slut så bör den öppna sig. Men klicka bara en gång... å sen vänta ett tag..ett lååångt tag...haha. Lycka till!



Kram söta du...

Lilitha

2011-04-06 @ 18:00:42
URL: http://lilitha.blogg.se/
Postat av: Sara

Den bilden fotade jag när jag var i USA sommaren 2009, det är Niagarafallen :)

2011-04-06 @ 20:59:03
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad ska du göra i helgen? :)

2011-04-06 @ 22:43:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0