Hello Murphy.

Murphys åtta lagar sitter på min anslagstavla. Idag blev jag påmind om nummer fyra och åtta. Just när man trodde att saker inte kunde bli mer komplicerade än de redan är, så inträffar två händelser som lyckas trassla till den här härvan ytterligare. Grattis. Så fort jag bestämmer mig för att slappna av lite och inte bry mig så mycket.... så går det åt helvete. Tack. Tack så väldigt mycket.

Murphys lag nummer fyra och åtta förresten:
*Om du inser att det finns fyra särr som något kan gå fel på och du går runt dessa, kommer ett femte sätt, som du är helt oförberedd på att utvecklas snabbt.
*Moder Natur är en satkärring.

Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Sv: Jag hade inne apelsinskivorna på 70 grader i ca 3 timmar. Vände på dem ett par gånger och hade dem senare i ugnen över natten med eftervärmen.

2011-12-15 @ 00:15:46
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Phelicia

Haha, de där lagarna var ju verkligen sanna. Vad kul! Hur lyder de andra? :D



sv: Jasså? Hihi, jag tycker att trean är mycket roligare... Fast jag vet många som håller sig till tvåan, och det är ju faktiskt inte så tråkigt det heller. Men en sak som jag INTE gillar är det där med att man måste spela på alla för att de ska åldras... Tycker att det är så tråkigt :) I trean går livet på som vanligt, det är jätteskönt om man inte vill spela på två gamlingar haha!

2011-12-15 @ 12:38:08
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0