Lajvtaggad!

Nästa vecka bär det av på lajv. Jag har varit fullt upptagen med att läsa intriger och leta fram alla lajvprylar efter förra årets flytt så jag har inte riktigt kommit igång med att tänka på att sy kläder. "Äsch", tänkte jag, "jag har ju ganska gott om lajvkläder". Men så provade jag dem idag, och blev väldigt sugen på att sy en ny överklänning. Den jag hade förra året ligger någonstans i Mölndal (tror jag) så den lär jag inte få se innan lajvet. Tur då att vi har en så bra tygbutik här i byn. Jag hoppas de har lika bra utbud av linnetyg som de har haft tidigare och att de har öppet imorgon. Jag tänkte nämligen ta mig en liten titt där innan jag börjar jobba.

Kommentarer
Postat av: Robert Cayden

RE: Jaa Ben & Jerrys är alltid gott! :D Har du någon favoritsmak? Kram

2011-07-08 @ 22:12:29
URL: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0