Läst i januari


  • The Chimes, Charles Dickens
    Genre: Urban Fantasy
    Förlag: Penguin books, 1994 (1844)
    Betyg: 2

 

  • The Cricket on the Hearth, Charles Dickens
    Genre: Urban Fantasy
    Förlag: Penguin Books, 1994 (1845)
    Betyg: 4

 

  • Wolfsbane and Mistletoe, Charlaine Harris & Toni L. P. Kelner (red)
    Genre: Urban fantasy
    Förlag: Ace Books, 2010 (2008)
    Betyg: 4

 

  • Egoboost, Isabella Löwengrip
    Genre: Livsstil
    Förlag: MånPocket, 2011 (Forum 2010)
    Betyg: 3

 

  • Om jag kunde drömma, Stephenie Meyer
    Twilight
    Twilight-sagan, del 1
    Genre: Paranormal romance
    Översättare: Carina Jansson
    Förlag: B Wahlströms, 2009 (Little, Brown and Company, 2005)
    Betyg: 4

  • När jag hör din röst, Stephenie Meyer
    New Moon
    Twilight-sagan, del 2
    Genre: Paranormal romance
    Översättare: Carina Jansson
    Förlag: B Wahlströms, 2009 (Little, Brown and Company, 2006)
    Betyg: 4


Kommentarer
Postat av: emma

sv. prova! :) det är skitroligt! och inte sådär superlätt som vissa spel är så det inte ens är roligt :D och oväntade saker.. me like! haha attans nu fick jag lust att spela det!

2012-02-02 @ 12:56:14
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Karin

>Ja, jag älskar muminkoppar =)! Jag samlar och har nu 6 stycken!

2012-02-03 @ 17:08:13
URL: http://oktoberfrosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0